tisdag 14 april 2009

Vet hut..

..med era elaka kommentarer!!!'
Det är därför jag är så dålig på att uppdatera!
Nej, jag har inget att skriva.
Va i Kwalley hela dagen igår och idag har vi varit på en jävla valpkurs med vovve.
Han har fått lära sig "sitt".
...
8MÅNADER FÖRSENT KANSKE!!!!!
HAN KUNDE "SITT" NÄR HAN FÖDDES!!!!!!
Till nästa gång ska man öva på "kom" och lära in "bra"
OXÅ MEDFÖTT!!!!!!!

Näe, jag blir bara förbannad så jag tänker aldrig mer följa med.
Hunden får ta bilen själv.
och åka dit och sitta i 2 timmar.
!!!!!!!!!!

Riktigt tråkigt.
och kallt.

Ankan du måste komma i morgon, jag sa till tvillingarna+A att du kanske skulle komma och dom vill gärna träffa Nicke "världens snällaste schäfer" och Ellen "världens fetaste tjockboll"

ok?

5 kommentarer:

J sa...

Hmm du har du 2 dagar på dig att lära Da dogge att köra bil då.

Syrran sa...

Världens duktigast vovsedofs...klart han kan lära sig det..

Umbäd sa...

Antar att det är för att lära dig saker som du är på valpkurs eftersom hunden redan är fullärd.
Här kommer några saker du skulle kunna öva på:
- Skratta utan att dregla
- Skratta utan att spotta
- Skratta utan att alla andra blir döva
- Äta med bestick istället för att bara mosa ner nyllet i tallriken
- Rita innanför linjerna när du färglägger i din målarbok

Vore bra om du valde ut en eller kanske två av dessa och börjar öva in. När du kan det kan du kanske gå vidare.
Hoppas på förbättring inom 3-4 år...

Treos Pappa sa...

Ta med Jonte istället för vovsedofs...

Ajjen sa...

...dricka cola utan att det blir mer cola.