onsdag 1 april 2009

Kärran på topp

Min "kära" mor, Kärran, ringde mig i morse.

Med allvarlig röst sa hon:
Har du pratat med din bror?
Jag: Näe..? vilken?
Kärran: Ajjen
*Fan, har det hänt nått med Ajjen!?*
Jag: Nej, Vadå!?
Kärran: Han funderar på om han gillar killar.
Jag: !?!?!?!?!?!?????
Kärran: Ja, om han är bög alltså.
Jag: VA!?!? NEEJ!!
Kärran: Jo han träffar nån kille nu..
Jag: Du skämt.. DET ÄR FÖRSTA APRIL I DAG KÄRRANJÄVEL!!!!!!
Kärran: HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jag: Fy fan vad elak du är!!
Kärran: HAHA DIN BROR ÄR BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG!!!
Jag ...
Kärran: BÖÖÖÖÖÖG!!!! HAHAHAHAHA
Jag: Mmmm
Kärran: BÖÖÖÖÖÖGBROOOOOOR!!!
JAg: Mm, det räcker kanske nu?
Kärran: BÖÖÖÖGHOOOOOMOOO HAHAHAHAHA..
*klick*

Inte så konstigt att man är som man är med den modern..

8 kommentarer:

LabHäxan sa...

Kan starkt dementera påståendet att Ajjen är bög. Detta pga egna erfarenheter..

Läder-Killen sa...

jodå, kan bekräfta ryktet. Inte är han tight & fin heller, utan välanvänd och slapp!

Janne Josefsson sa...

Jag har ju åkt kryssning med han, och han var ju mera intresserad av mitt kryss

Ostmackan sa...

HAN BRUKA ÅKA BAK PÅ MIN MOPED OCH HÅLLA HÅRT MELLAN MINA BEN. DET VAR TREVLIGT

Modern sa...

Vilken fantasi hon har tösabiten.
Var det inte J som var lagd åt det hållet?????????

Ajjen sa...

Sitter här och gråter av gay-lycka, jag som alltid undrat hur jag var lagd. Nu blir det heminredning och paraplydrinkar för hela slanten!

LabHäxan sa...

Är det sant Ajjen!! Du är gay, jag som trodde något helt annat.. Jag ser fram emot den där heminredningen, och paraplydrinkarna också för den delen. Det ska bli mysigt. =)

Treos Pappa sa...

Sväris! Du är underbar!