söndag 12 april 2009

Glöm din dröm, Bengt!!

En tanke bara.
Har Umbäd börjat lyssna på MNK?
Det är mycket "Klart & Betalt" nu.
I så fall säger jag som Gotte på A-Ekonomi:
Old News!

Det är pang prego som gäller nu.
Jag skrattar så tårarna rinner på jobbet ibland.
Vilket är bra. För då händer det att det kommer fram nån gubbe och frågar om jag är ledsen och jag svarar att ja det är jag.
Då får jag sympati och uppmuntrande ord resten av dagen.
Mycket high-fives och det är ju något som jag verkligen tycker om.
När jag gjort något bra händer det att jag springer in på dass och high-five:ar mig själv.

2 kommentarer:

Umbäd sa...

Vissa av oss har ett liv och hinner inte med MNK. Så det så!
Men, har man en syrra som är en snackepåse, då blir det mycket snack och lite verkstad.
Ett ord till om detta och skjorta e tom!

Ajjen sa...

Hade det här varit i Texas så hade du varit dö' nu!