fredag 3 april 2009

fredag

Här om dagen skulle jag sätta upp nya fina vårgardiner i mitt numera vackra kök.
Frågade J om han kunde hjälpa mig eftersom att jag har noll styrka i överkroppen och ingen bra borrmaskin.
"Jag har inte tiiiiiid"
Jag blev ju förbannad och skulle ha upp dom där jävla gardinerna. Eller ja gardinstängerna rättare sagt.
Det gick ju sådär.
Jag spikade i skruvarna så långt det gick sen fick jag ta slagborren.
ja SLAGBORREN och skruva i dom där förbannade skruvarna.
Den ena gardinstången hamnde rakt och bra, men den andra jäveln.
Slagborrshelvetet nådde inte dit.
Jag va vansinnig så nu ser det ut som att jag svept 40 bärs innan jag började skruva upp dom.



Skit samma, jag har gardiner iaf.
och det kommer störa J mer än mig att stången är så jävla sne.

Nu ska jag åka in till stan och hämta min laddare hos Ankan.

2 kommentarer:

Gajjen sa...

Om du står snett så märks det inte.

Umbäd sa...

ja, alltså...du har ju alltid varit lite sne...så varför inte.

Men roligast är iaf det nya uttrycket "Gajjen"! MUHAHAHAAA