torsdag 23 april 2009

torsdag

Jag mår inte så bra.
Den stundande arbetslösheten ger mig fysiska smärtor.
Eller smärta & smärta, mina näsborrar brinner, annars e jag bara förkyld.
Men jag är ju inte den som är den så jag har varit ute och räfsat/krattat löv hela dagen och när J kom hem så bad jag honom att elda upp skiten.
För att göra en lång historia kort:
Våran gräsmatta är nu hälften så stor som den var, men vi har en jäkligt snygg, väldigt stor svart fläck.
Det typiska är ju att jag ville få lite ordning nu när jag ska fylla år så att jag ska slippa skämmas ögonen ur mig när det kommer folk hit.
Jaa, vi kanske kan vara nån annanstans?
Eller så skiter jag helt enkelt i att fylla år.

Nu tror jag att jag ska ta mig ett bad och fundera över om jag orkar gå upp tidigt och åka in till staden för att käka frukost med Ankan i morgon.

5 kommentarer:

Umbäd sa...

http://se.sonispherefestival.net/line-up/

Syrran sa...

Men jag vill fira din födelsedag...riktigt fina paket som jag slagit in själv till födelsedagsbarnet...snälla

Treos Pappa sa...

Är inte jag bjuden? Det var den 7?

Kitchen sa...

Det blir ingen födelsedag.

Treos pappa är absolut inte bjuden.

Treos Pappa sa...

Då får Jonte ditt paket istället...å han kommer njuta, jag lovar :) Du får bara titta på hehehehe