torsdag 2 april 2009

torsdag

"Åh vad lite du skriver..!!"

Jaha!! Prova att gå ut, det är ju svingutt väder ute, inte kan jag sitta här inne då.

Igår gjorde jagi ordning ute:

Här sitter jag hela dagarna och fikar med lite random folk som jag träffar när jag e ute med vovve.
Igår va Nya pojkvän, J:s alltså, och hans flickvän här. Mycket trevliga människor och med trevliga så menar jag ju roliga vilket är det största kriteriet i min värld för att jag ska tycka om nån. När dom hade åkt så började J genast att bara skrika ord som "PARMIDDAG" "UMGÅS" mm. Bara så att han ska få vara nära nya pojkvän.. Du är som en öppen jävla bok J. *HOmoST*

Nu när det varit så varmt och skönt ute så har jag haft altandörren öppen. Kul för vovve tänkte jag, att han som katterna, kan gå in och ut som han vill.
Jo men visst. Så här ser det ut:



Han kommer in en gång i kvarten ungefär och kollar vad jag gör.
Sen sitter han där och glor.
Himla skoj, eller inte.

Nu ska jag snart åka och säga Hej till Hank.

1 kommentar:

Dente sa...

nästa gång blir här, under mer vakna omständighet, säger sofie