måndag 6 april 2009

Mörago!

jag skuttade ur sängen redan klockan 08.00 efter att jag legat och sparkat på Rolf i en timme.
Så nu har jag hunnit med att plocka undan lite och städat bilen.
J har avstripat den.
Nu är det bara regskyltarna kvar, men det gick inte, för att det va för kallt coh dom bara gick sönder..hm.. jag tror att han ljuger.
Men jag fattade inte riktigt hur dom satt fast, hittade inga jävla skruvar.

Men iaf, "varför går du upp så tidigt och städar bilen, när vi vet att det ser ut som helvete på jorden inomhus hos dig nu när J varit "ensam" hemma hela helgen" tänker ni.

Jo! För att jag ska köra Kusin-J till sjukhuset i Västervik idag, hon ser tydligen lite dåligt och dom ska göra en undersökning, under tiden ska JAG ha hand om den lille.
Jag vet, hon ser inte bara dåligt, hon har ett jävligt dåligt omdöme oxå.
Men jag ska ta ett snack med han, den lille 1,5åringen:

-Nu vet du vad som gäller, ETT SKRIK OCH SKJORTAN ÄR TOM!!!

2 kommentarer:

Umbäd sa...

Ett skrik och Zarah skiter ner sig!

Treos Pappa sa...

Kanske du inte ska vara med barn??? Alls, någonsin! Ever!