söndag 12 april 2009

Ögonböjjar

Nu ska jag och J strax åka till Ankan och fika innan vi ska till Kärran och förhoppningsvis inte äta äggtårta.
För att citera Ankans sms:
"Ta med dig Ceasar så Nixon får en riktig hund att leka med istället för en fet mens klump"
Jag vet, hon är taskig mot Carl.

Men iaf.
Hos Kärran kommer ju hela den straighta familjen samlas och det kommer bli samma visa i år igen.
Ajjen kommer ju inte för att han har för ont i röven (!!!!) och med det menar jag att han inte orkar sitta i bilen/på hojen i 33mil för att han ärvt Stens sk "gipsarsle", Så nån av oss andra får spela Ajjen.
Dvs kamma till en fet böj, tänk Brolle Jr med kort hår, ha kammen alltid tillgänglig i bakficken och säga saker som:
"Har ni läst nån bra bok på länge? Själv sträckläste jag C++"
"Einstein sa E=mc2, själv säger jag att innan MSN använde man
ICQ"

"ÖH!?"
Samt göra ögonen till små böjjar, detta är jag tyvärr inte bra på.

Ni ser ju själva. jag ser inte riktigt klok ut, så jag får fuska:

Det blir ju ändå inte riktigt bra så detta "handikapp" brukar göra att nån annan som är duktigare på att göra ögonböjjar får spela Ajjen.

5 kommentarer:

Gajjen sa...

Faaan va RYNKIG du e!!!!
Syns att du e Kärrans dotter!

Umbäd sa...

Precis min tanke!

LabHäxan sa...

Ha ha ha.. riktigt roligt.

Ajjen sa...

Din mamma!

RYNKAN sa...

Ju fler busiga "barn" man har dessto fler rynkor får man som vuxen.