fredag 24 april 2009

fredag

Jag vet att jag har varit jävligt off dom senaste dagarna men det tar vi igen nästa vecka.

Sista helgen som jag kommer jobba nu.
Jag tänker gråta hela dagen i morgon.
Spraya mitt telefonnr i 7m höga siffror på väggarna oxå så att dom inte glömmer mig.

Trött så in i helvete är jag, steg ur sängen klockan 07.00 för att jag och Ankan skulle käka frukost.
Vilket vi oxå gjorde, med gubbasen på Corallen.
Jävligt gott va det men jag va så mätt så jag ville kräkas till klockan tolv.
Ankan ville ju gå och käka glass direkt efter och skyllde på att hon äter för två.
Det gör jag oxå.
Jag och Gud.

Förra inlägget är ju bevis på att Han finns, fader Abraham, som jag kallar Honom.
Machine Head.
Fy fan så gutt!!!!!!

Nu kommer jag inte att skriva nått lör-sön.
Jag ska bara jobba & gråta.

Inga kommentarer: