torsdag 9 april 2009

Samtal med Sten

Sten ringde mig den 1 april, jag svarade inte eftersom att hans skämt aldrig är roliga. Det är typ:
"DET BRINNER"
"HAHAHAHA"
Mmm.. kul Sten. Men nu har det gått tillräckligt lång tid för att han ska ha lugnat ner sig så jag ringde upp nyss:

*Ring ri..*
Sten: IVAR!?!?!?!
Jag: Neej, det är din dotte..
Sten: IVAAR!?!? ÄR DET DU!?
Jag: NEJ! Det är DIN DOTTER!!
Sten: *Mycket besviken* Jaha..Är det säkert att det inte är Ivar?
Jag: Väldigt säker. Kul att du blir så glad när man ringer.
Sten: Va det nått viktigt eller?
Jag: Nej, du hade ringt och..'
Sten: Vi måste avsluta här, ifall att Ivar ringer.
Jag: Vad i helvet..
Sten: Ja, vi säger så, Hej då. Ivar om du hör detta, jag älskar dig!
Jag: VARFÖR SKULLE IVAR HÖRA!?!
*klick*

1 kommentar:

Ivar sa...

I play hard to get.