torsdag 9 april 2009

livets goda

Det handlar om att sätta guldkant på tillvaron.
Så jag använder min propplösare.
IFÖREBYGGANDE SYFTE!!!
"Nej nej nej!!! Det är inte bra alls för armaturen" tänker ni nu.
Det är ändå skärtorsdagen idag. Då får man jävlar i mig unna sig lite!! Varför ska jag spara på min propplösare till högtidliga tillfällen?
Vardagslyx, kära läsare, vardagslyx .

Inte nog med detta! Mina lakan ligger just i denna skrivande stund och drar i klorin..!!
Jag älskar klorin.
Varför finns det ingen parfym som luktar klorin?
jag skulle köpa den.


Mina bästa vänner

3 kommentarer:

Anonym sa...

varför behöver dina lakan ligga i KLORIN ???????????????

Treos Pappa sa...

Fatta att klorin är farligt mot naturen! Be Jonte duscha innan ;)

LabHäxan sa...

Det finns en parfym som heter "Clean", luktar nytvättat. Jag tycker det låter som en fantastisk idé med en klorinparfym, luktar absolut kliniskt rent. En doft av utlandet och toalett. Mmmm!!