tisdag 7 april 2009

Karma

Ja, eftersom att jag inte va hemma och gjorde den obligatoriska måndags-städningen igår så vet ju jag vad jag ska göra idag.

Det gick bra igår förressten. Jag har nu suttit på golvet i tre olika undersökningsrum på sjukhuset i vvik och vrålat:
-MATA MIG!!
-Mm mm mm åh så gott!!
Det va det enda som funkade. Att han fick låtsas-mata mig.
Jag va tvungen att prata hela tiden, och verkligen uttrycka min njutning när han tryckte in en liten liten plastsked i munnen på mig.
Jag kände mig inte det minsta dum.
Nej då.

Men nu när jag är en sån god person som verkligen ställer upp för mina medmänniskor så borde jag ju få så himla mycket tillbaka.
Jo då.
Här om dagen va ju Marte här och hälsade på J och diskussionen gick såhär:
J: Fan Marte ska vi hitta på nått nån dag?
Marte: Javisst!
Här tänkte jag att dom typ skulle ut och åka hoj eller nått, kul för dom.
J: Ska vi gå på bio?
Marte: Ja, det kan vi göra.
Jag: *harkel* (jag och J har varit på bio 1gång)
J: Kanon! Vad ska vi se?
Jag: *host host*
Marte: Fast and Furios går ju nu.
Jag: *HOST HOST*
J: Ja den kan vi se.
Jag: *fäktar vilt med händerna*
J: Vafan är det?
Jag: VAD I HELVETE TROR DU!?!?!? HUR OFTA ÄR DU OCH JAG PÅ BIO!?!?!?!?!
J:Jaha... vill du följa med?
Jag: NEEEEEJ!!!!!! NI KAN GÅ PÅ ER JÄVLA SKITBIO SJÄLVA ERA JÄVLAR


Ja, iaf så ska vi på bio i kväll.

Inga kommentarer: