söndag 26 april 2009

Hank

Jag hängde lite med Ankan i kväll innan jag gick hem från jobbet och varenda människa man möter när man går med henne ska ju vara så jävla gulliga & kommentera hennes mage & fråga "När blir det?" "ÅHHhhh!!" "Är det jobbigt?" "Får man känna?" och alla ser så jävla glada & lyckliga ut av att få vara i närheten av hennes mage.

Här kommer jag in i bilden.
Detta kan ju inte vara så kul längre för Ankan tyckte jag.
Att precis ALLA daltar med henne.
Så jag klämde i och sa:
"Vad gör du om han har Downs Syndrom?!"
Detta var inte populärt.
Konstigt nog.
Jag hade sett det som en frisk fläkt.
Svaret va typ "SÄG ALDRIG SÅ!!"
Jag:
"Men asså det kan ju hända, kolla bara Vickan när hon va liten"

Jaja, gör iaf inte misstaget & fråga Ankan om Hank kan ha Downs.

Lägger in en bild på Vickan:



(Vickan = Ankans syrra)

3 kommentarer:

Treos Pappa sa...

Du är bara avis att du inte står i centrum...eller din rumpa?

Anonym sa...

Vilken satans skitblogg!

Anonym sa...

haha: du är bara avis för att du inte står i centrum!
klockren sara, nu blir det hämnd ska du veta!
nu är det krig, haha.