måndag 13 juli 2009

Yesterdays news

Rolig sak som hände igår.
När jag och J slutade jobbet så åkte vi förbi Hella Å för Ankan och C.J var där (läs: Hank var där).
Jag & Ankan börjar dra filmrepliker ur en hysteriskt rolig film och skrattar som satan.

J har för länge sedan förstått och accepterat att det är kört när jag & Ankan drar i gång så han lyssnar inte ens på vårt samtal.
C.J därimot försöker desperat att ta sig in i samtalet och vara rolig han oxå.
Det lät ungefär såhär:
Jag: HAHAHAHA..prova en festlig mössa.. HAHAHAHA
Ankan: HAHAHA.. Carl-philip har ju brunt bälte i karate och vad har jag? Nazi Goreng.
(maträtt, som alla vet, eller ja inte alla.)HAHAHAHA
C.J: NANCY GORENG JA JAG VET VEM DET ÄR, HON JOBBAR PÅ KOMMUNEN!!!!!

Här skrattar jag & Ankan så mycket att Ankan måste byta blöja på Hank eftersom hon råkar kissa ner honom av skratt.

Ankan: *kippande efter luft* Hon heter hahahaha Nancy hahaha Golrang. HAHAHAHA inte GORENG!!!! HAHAHAHAHAHA

Det va fruktansvärt roligt iaf.
Vi får se när C.J tar beslutet att ge upp.
Dagen kommer förr eller senare.


Idag kommer jag hänga på CMB hela dagen så titta gärna förbi och bjud mig på lunch.

1 kommentar:

Umbäd sa...

Stackars Häänkh Senior.
Kan inte vara lätt...